7 помилок при заспуску роздрібного бізнесу - Lemure

LEMURE

7 помилок при заспуску роздрібного бізнесу

7 помилок при заспуску роздрібного бізнесу

Бізнес всюди

Які помилки найчастіше роблять при відкритті роздрібного магазину і як зробити приміщення максимально зручним для покупців - читайте в цій статті.

Помилка 1. Організовувати пафосне відкриття

Домашня обстановка на відкритті краще помпезного святкування, так як вона привертає людей душевним форматом: ваші покупці повинні відчувати себе як вдома. Власники магазинів люблять витрачати купу грошей на мішуру для вхідної групи і флаєри зі знижками, які часто не окупаються. Поки що ні кульки, ні дощ із конфетті ні у кого не викликали рефлекторного бажання купувати.

Магазин як нове місце може залучити покупців своїм форматом. Якщо місце вибрано правильно, а вхідна група магазину оформлена незвично і без нафталінових прикрас, то клієнт сам затримається біля дверей і захоче зайти всередину.

Порада. Краще виділити гроші з бюджету на пошук відповідного місця для магазину. В цьому випадку люди можуть зайти до вас чисто з цікавості по шляху на роботу або додому. Крокова доступність від метро прорекламує вас краще хлопавок і перегорілих гірлянд.

Помилка 2. Думати, що ви орендуєте приміщення назавжди

Як би ви не були впевнені, що в спроектованому магазині все на своєму місці - ніколи не відрізайте собі шляхи до відступу. Навіть ті ж самі полки. Не варто їх прибивати цвяхами "назавжди", вони можуть виявитися незручними для покупців, а перевішувати їх буде проблематично - в стіні залишаться потворні дірки. Замість цього вибирайте пересувні стійки і конструкції-трансформери, які легко переносяться, використовуйте економпанелі. Якщо розташування виявиться невдалим, ви зможете їх з легкістю пересунути. Не забудьте і про знімне освітлення.

Порада. Кожен переїзд обходиться компанії недешево. Перед відкриттям поговоріть з орендодавцем - цілком можливо, що частину ремонту ви зможете розділити з ним.

Помилка 3. Намагатися створити «типовий» магазин

Безглуздо думати, що людина приходить в магазин тільки за товаром (для таких існують маркетплейси) - враження потенційному покупцеві потрібні не менше. Якщо розташування товару змусить його зупинитися на вході і занудьгувати, то він більше ніколи не повернеться в стіни вашого магазину.

Порада. Необхідно розглядати магазин як рухливий актив. Перетворіть ваше приміщення в атракціон. Розташовуйте продукцію так, щоб покупець був змушений пройти углиб магазину, паралельно знайомлячись з тими позиціями, які, на перший погляд, йому не потрібні.

Помилка 4. Обмежувати покупця в асортименті

Відсутність цінової різноманітності відлякує клієнтів. Якщо покупцеві буде ні з чим порівняти, то він не зрозуміє, що за товар купує, і почне сумніватися у власному виборі. Клієнт візьметься шукати поради в інтернеті і, швидше за все, більше до вас не повернеться.

Порада. Найчастіше у покупця є певна сума, на яку він розраховує, коли планує щось придбати. Саме тому в магазині обов'язково повинен бути і дешевий, і дорогий товар, щоб людина могла зробити вибір.

Помилка 5. Шукати аудиторію в вузьких цільових сегментах

Наприклад, багато велокомпаній часто вибирають в якості рекламних майданчиків тільки форуми для велосипедистів. Нішеві бренди вважають, що реклама на профільних тематичних ресурсах приносить велику конверсію. Але не всі враховують, що подібні рекламні публікації в сезон коштують шалені гроші, а в підсумку виявляються зовсім не такими ефективними.

Порада. Якщо говорити про магазин велотоварів, то гарною ідеєю було б розкласти рекламні листівки в "хіпстерскіх" барах, де як раз і може виявитися цільова аудиторія. Мисліть ширше!

Помилка 6. Тиснути на клієнта експертизою

Коли приходить клієнт і задає питання: «Чим цей цей товар цього бренду відрізняється від іншого?», Багато продавців обрушують на нього свої знання, змушують відчувати покупця незатишно.

Консультант продає експертизу. Якщо людина дійшла кудись ногами - це значить, що вона сумнівається, і їй потрібно прийняти рішення про покупку. Допомогти в цьому може тільки об'єктивна консультація, в рамках якої продавець підбере найбільш підходящий товар під конкретного покупця.

Порада. Будьте уважні при працевлаштуванні продавців в свій магазин, так як саме вони стимулюють продажі на фінальному етапі, коли клієнт ось-ось наважиться на покупку. Головне завдання при спілкуванні з покупцем не продемонстрували свої глибокі пізнання в питанні, а допомогти покупцеві вибрати те, що він хоче.

Помилка 7. Забувати про збір зворотного зв'язку

Краща програма лояльності - періодичне спілкування з клієнтом після покупки. Покупці люблять, коли про них піклуються. Головне - не використовувати скрипти для продажників, які тільки відштовхують. Набагато краще задати клієнту абстрактне питання, наприклад, про погоду, зв'язавши його з велосипедами. Можна й пожартувати, якщо це в тему. Єдине - тут не потрібно допускати надто фамільярного спілкування. Необхідно знати свій товар, спілкуватися з клієнтом на рівних, щоб він розумів: ви дійсно цікавитеся, як він поставився до покупки.

Порада. Можете відкрити вашу CRM-систему і рандомним чином вибрати клієнта, який, наприклад, 2-3 місяці тому купив ваш товар. Почати можна з простих і навіть банальних запитань на кшталт: «Як вам наша продукція? Які враження від використання? ». Всім клієнтам приємно усвідомлювати, що в компанії на них не наплювати, що їм приділяють багато уваги. Навіть якщо розмова починається з негативу (припустимо, вашим товаром хтось залишився незадоволений), його завжди можна направити в позитивне русло щирим спілкуванням. Це підкуповує. Крім того, вам не потрібно витрачати на бесіду занадто багато часу - зазвичай подібна телефонна розмова «по душах» займає від сили 3-4 хвилини.

Можна також відстежувати коментарі в соцмережах, відповідати кожній людині, тим самим показати вашу компетентність в простій і зрозумілій формі. Пам'ятайте, що будь-яка ненав'язлива увага завжди буде оцінена покупцем.

Читайте також: