Щасливі клієнти - успішний бізнес - Lemure

LEMURE

Щасливі клієнти - успішний бізнес

Щасливі клієнти - успішний бізнес

Бізнес всюди

Завжди великий роль зіграє перше враження. Для підприємця першим кроком до забезпечення якості обслуговування клієнтів є надання такої ж якості послуг для власних співробітників. Ви з однаковою ввічливістю ставитеся до своїх секретарів, як і до клієнта, який прийшов укласти контракт на кругленьку суму? Починаєте день з дружнього «привіт» своїм колегам? Готові вислухати своїх підлеглих, коли вони цього потребують? Доброта, яку ви проявите в колективі, потроїться і дуже швидко просочиться до рівня відносин з клієнтами.

1. Будьте прикладом

Співробітники дуже часто беруть приклад зі свого керівництва. Переконайтеся, що ваші менеджери стежать за тим, як вони поводяться з підлеглими. Найчастіше саме персонал «нижчої ланки» є обличчям компанії, показником для клієнта. І позитив, що виходить від керівництва, вони будуть привносити і в спілкування зі споживачами.

2. Забезпечте теплий прийом

Коли в вашу компанію звернувся клієнт, постарайтеся надати дружній прийом і звертатися до нього по імені. Покупець оцінить ваше ставлення і буде відповідно судити про вашу компанію. Теплий прийом забезпечить зацікавленість вашим бізнесом і явно схилить клієнта мати справу з вашою компанією.

3. Подумайте на перспективу

Висловити вдячність вашим клієнтам можна через розсилку листівок на свята і дні народження, персональні знижки і так далі. Це змусить вашого покупця відчути себе особливим і зменшить ймовірність того, що угода може не відбутися, на 75 відсотків.

4. Презумпція невинності

На певному етапі вашого бізнесу можливі скарги від клієнтів, будь то особисті або через Інтернет. Переконайтеся в тому, що ви спокійно реагуєте навіть на самі люті заяви. Дайте своїм співробітникам розпорядження що говорити і як діяти в таких ситуаціях. Ваші відповіді на скарги повинні бути послідовними і своєчасними. Адже тоді люди зі сторони зможуть оцінити спроби вашої компанії вирішити конфлікт мирним шляхом навіть з самим незадоволеним клієнтом. А це обов'язково зіграє вам на руку.

5. Шукайте зворотний зв'язок

Влаштовуйте опитування для ваших рідних і близьких про вашу компанію, на їхню думку: чи справляється вона з поставленими завданнями. По-чесному докладіть зусиль щоб вирішити проблеми або виконати пропозиції. Зберегти щасливу атмосферу серед клієнтів і співробітників - це ключовий фактор успішного бізнесу. Зворотній зв'язок виконує більшу частину роботи і заощаджує ваш час для осмислення того, що можна і потрібно змінити.

Читайте також: