Школа іноземних мов - Lemure

LEMURE

Школа іноземних мов

Школа іноземних мов

Бізнес всюди

У мовних школах надають повний спектр послуг з вивчення не тільки найбільш популярних мов, але і рідкісних мов для різних рівнів підготовленості учнів. Проходячи базові курси навчання, учні можуть перейти на наступні, більш складні, етапи. На перший погляд, конкуренція в цій галузі висока. Проте, як показує практика, нова школа може при правильному позиціонуванні досить швидко залучити постійних клієнтів.

Цільова аудиторія

Цільова аудиторія мовних шкіл залежить від спрямованості вашої школи. Якщо ви готові надавати послуги як дітям дошкільного віку, так і активним пенсіонерам, то вік ваших клієнтів буде варіюватися від 3 до 60 років. Так як послуги мовних шкіл не належать до розряду дешевих, то відвідувачі, як правило, мають дохід середній і вище середнього.

Послуги

Перш ніж відкрити школу англійської або іншої мови, слід визначитися, які будуть викладатися мови, а також яка буде аудиторія курсів - дорослі чи діти. Найбільш затребуваним мовою є англійська, потім йдуть німецька і французька, слідом італійська та іспанська. При можливості слід організувати курси по більш рідкісних мовах - китайській, японській або іншій екзотичній мові. У певних випадках вони користуються великою популярністю і стануть фішкою вашого проекту, що відрізняє вас від інших.

Серед основних напрямків навчання в вашій школі можуть бути присутніми:

  • підготовка до міжнародного тестування;
  • тестування з системам TOEFL, CALE, GMAT, IELTS;
  • експрес-навчання вільному володінню розмовною мовою.

Середня тривалість курсу з вивчення іноземної мови - 4-8 місяців, що відповідає 64-128 академічним годинам. Після проходження курсу учні здають тест і отримують документ, який свідчить про отримання певної кількості знань. Набір в групи здійснюється 2-3 рази на місяць з англійської мови та 1-2 рази на місяць по інших мовах. Основний потік учнів припадає на вечірні групи (з 17: 00-21: 00), найнижча відвідуваність відзначається вдень, так як в цей час багато з них перебувають на роботі чи навчанні. Кожна група учнів складається з 4-6 людей. Важливо, щоб кількість учнів була парною, так як в процесі навчання доводиться часто працювати парами для отримання більшої результативності. Приклад розміщення груп і розклад мовної школи в будній день при наявності двох класів виглядає наступним чином:

Передбачається, що в центрі будуть займатися групи у вечірній, ранковий і денний час, а також групи вихідного дня.

Пам'ятайте, що цей бізнес в значній мірі сезонний. Потік відвідувачів у літні місяці знижується, а у вересні поновлюється.

Просування

Повноцінну мовну школу не можна уявити без фірмового стилю, назви, логотипу. Перед початком запуску проекту подумайте про питання створення іміджу вашого бізнесу в свідомості клієнта. Найдоцільніше найняти фрілансера або спеціальну компанію, що займається розробкою логотипів і формуванням брендів.

У перші місяці після відкриття важливо оповістити перехожих про те, що тепер поблизу є школа, в якій можна вивчати іноземні мови. У перший час, коли клієнтська база ще не напрацьована, бажано влаштовувати різні акції і бонуси.

У наш час при запуску подібного бізнесу дуже важливо мати власний сайт і групу або профіль у популярних соціальних мережах. На сайті користувачі зможуть подивитися розклад занять, групи, в які ведеться набір, місце розташування і контакти вашої школи, перелік викладачів, відеоролики з ваших уроків, а також пройти тестування для визначення рівня своєї підготовки. Все це дуже підвищує лояльність потенційних клієнтів. Необхідно займатися seo-оптимізацією сайту. Що стосується майданчиків в соціальних мережах, то тут можна проводити конкурси з репостами, щоб про вас дізналося якомога більша кількість людей, викладати фото з занять, цікаві факти про мови світу і т.д.

Приміщення та обладнання

Основою успіху вашого бізнесу стане вдале місце розташування. Бажано вибрати офіс в торговому, офісному центрі або в прохідному місці, на людній вулиці. Розміщення в спальному районі міста також може стати вашою конкурентною перевагою, так як не всі клієнти хочуть їздити, наприклад, в центр міста.

Оптимальний розмір приміщення під школу - від 100 кв.м., цього буде достатньо для двох класів і приймальні з ресепшн. Вартість оренди складе близько 20 000-30 000 гривень. Можливо, доведеться зробити косметичний ремонт і запросити дизайнера, який інтегрує стиль вашого логотипу в інтер'єр приміщення, на це закладайте не менше 20 000 гривень.

Персонал

Для того, щоб ваша школа безперебійно функціонувала, вам необхідно найняти наступних працівників: викладачі, адміністратори, прибиральниця, бухгалтер.

Ключовим персоналом в вашому бізнесі стануть, звичайно ж, викладачі, адже від їх професіоналізму та комунікабельності залежить подача матеріалу, рівень знань учнів і враження від вашої школи в цілому. Якщо ви плануєте пропонувати учням найбільш популярні і доступні мови, то на перших порах можна обмежитися наймом одного фахівця з кожної мови. Заробітна плата викладача складається з ставки і відсотків, що залежать від кількості проведених ним уроків.

Адміністратори вашої школи працюватимуть позмінно, 2 через 2, тому вам необхідно найняти двох співробітників.

Крім того, слід замислитися над пошуком прибиральниці, що здійснює чистку приміщення 3-4 рази на тиждень. Даний співробітник має часткову зайнятість і гнучкий графік роботи. Бухгалтера краще найняти на віддаленій основі або звертатися до аутсорсингової компанії з метою скорочення податків та інших витрат.

Також вам не обійтися без директора, який буде виконувати ключові функції управлінця. У його підпорядкуванні перебуватиме весь персонал, саме він приймає рішення про наймання співробітників, визначає їх заробітну плату, вибудовує маркетингову політику, взаємодіє з контрагентами. Заробітна плата директора залежить від фінансових результатів школи, в цілому вона складається з ставки і відсотка від виручки, якщо планові показники проекту виконуються.

До ризиків в цьому бізнесі відносяться висока конкуренція, нестача кваліфікованих кадрів. Крім того, є ризик, що ви не зможете отримати ліценції - цей варіант також не можна скидати з рахунків. У всьому іншому з урахуванням сезонності бізнесу стартові вкладення можуть окупитися вже на 11-му місяці роботи.

Читайте також: