Як провести рекламну кампанію - Lemure

LEMURE

Як провести рекламну кампанію

Як провести рекламну кампанію

Бізнес всюди

Якщо ви хочете вести свою рекламну кампанію самостійно, то вчіться, читайте тематичну літературу і помічайте круті прийоми саме для свого продукту. Ось декілька кроків, які треба здійснити, щоб отримати потрібний результат.

Крок №1. Вивчіть вашу аудиторію

Уважно вивчіть хто є вашою цільовою аудіторією. Щоб підвищити віддачу по вашій рекламі вам важливо чітко розуміти, хто є вашим споживачем. Тому що реклама яка використовується для матерів з дітьми відрізняється від реклами яка націлена на чоловіків у віці до 20.

Якщо ви робите рекламу без розуміння вашої цільової аудиторії, а просто робите, то така рекламна компанія приречена провалитись.

Крок №2. Знайдіть правильне місце для реклами

Після того як ми визначилися з нашою цільовою аудиторією ми повинні знайти місце для нашої реклами. Це теж дуже важливий фактор. Пам'ятайте, ви завжди повинні формулювати свої пропозиції так, щоб потенційний покупець вас розумів. (Тут також треба робити акцент і на освіту людини (Приклад: Якщо ви робите рекламну компанію якогось "побутового" продукту і використовуєте дуже "заумні формулювання", то велика частина просто не зрозуміє вашої пропозиції і пройде повз))

Отже, наприклад ми вже знаємо про нашого клієнта, (його вікову групу, сімейний стан і тд) (Нехай це буде чоловік 22 років) і шукаємо місце для реклами. Погодьтесь, не має сенсу розміщувати наші пропозиції які націлені саме на цю категорію чоловіків в манікюрних салонах і тд. Ви повинні проаналізувати і зрозуміти в яких місцях найчастіше бувають такі люди (кафе, інститути і тд) Якщо у вас виникли труднощі з визначенням таких місць, зверніться до людей які займаються цим.

Крок №3. Рекламний бюджет

Тепер ви повинні визначиться з рекламним бюджетом. Якщо ви власник малого бізнесу, то швидше за все у вас обмежений рекламний бюджет. І вам потрібно проводити рекламну кампанію грунтовно підготувавшись до неї (рухаючись по тих кроках, що ми писали вище)

Яким би не був унікальним ваш продукт, без реклами він так і залишиться невідомим. Викиньте з голови думку, що ваш продукт унікальний і він вимагає мінімальних рекламних затрат.

Пам'ятайте, що головний двигун вашої торгівлі це реклама. Тому намагайтеся вкладатися в неї максимально більше (більше це звичайно добре, але правило витратив більше грошей = більше результату тут не працює)

А знаєте чому більшість зливають свої рекламні бюджети? Навіть справа не в тому, що вони звертаються до непрофесіоналів, а в тому що не проводять ніяких досліджень перед рекламною кампанією.

Якщо ви живете в середовищі "підприємців" і почуєте такі розмови як "рекламна кампанія провалилася, треба було робити по іншому і тд" поцікавтеся, чи робив цей чоловік хоч якесь "дослідження з приводу свого потенційного клієнта". З більшою ймовірністю він скаже ні.

Крок №4. підсумок

Неважливо що ви хотіли сказати, а важливо те як вас зрозуміли.

Реклама вона може дати як і позитивні емоції так і негативні. Бувають приклади реклами, яка викликає негативний резонанс.

В такому випадку люди можуть навпаки бойкотувати продукт і закликати до цього других. Ви звичайно можете робити рекламні кампанії які викликають "шум", але це ризиковано тим, що ваш бізнес може закритись ще не відкрившись.

Робіть вашу рекламу уникальнішою ніж у конкурентів, намагайтеся уникати тих рекламних прийомів які використовують ваші конкуренти (але підглянути вам ніхто не забороняє).

Читайте також: